#onderwijziger

Vandaag is een heugelijke dag voor van Herman van Schie en ook voor de  fanclub. Want vandaag heeft Lente in het onderwijs ook aan Herman van Schie de badge van #onderwijziger uitgereikt. Herman was zeer in zijn nopjes met deze eervolle vermelding. Hij heeft de bijbehorende badge direct op zijn website geplaatst. Van alle kanten stroomde de felicitaties binnen. En terecht zeggen wij als fanclub.

De blog http://ict-idee.blogspot.nl van Herman heeft al meer dan 100000 bezoekers getrokken. Daar krijgen zij een web 2.0 tool duidelijk uitgelegd. En dat niet alleen daarbij is ook altijd een praktische invulling door middel van een kant en klaar lesidee.

Vandaar dat wij u als fanclub ook van dit heugelijke feit op de hoogte willen brengen..

Namens ons ook een hartelijke felicitatie richting Herman.

Eén reactie

  1. Wat een aandacht, wat een eer.
    Lovende woorden, felicitaties, een eigen fanclub en nu ook nog een onderwijzigerbadge van Lente in het Onderwijs. Het kan niet op.
    Laat ik eerlijk zijn, het voelt goed.
    Ook ik heb een ego en dat wil wel eens gestreeld worden.
    Toch was dat niet het doel dat me voor ogen stond toen ik op 27 feb. 2010 van start ging met ICT-idee.
    Wat ik beoogde was het bevorderen van het gebruik van web 2.0 toepassingen in de les door ze op een laagdrempelige manier toegankelijk te maken voor hen voor wie pc-gebruik niet vanzelfsprekend is.
    Drempels wegnemen door bezoekers stap voor stap door de web 2.0 tools te loodsen en hen daar vertrouwd mee te maken. Dit alles in de stille hoop dat zij de tools zouden gaan gebruiken in de les.
    Gezien de reacties is dat volop gebeurd: ik had het beoogd, maar niet durven dromen.
    Succes is niet vrijblijvend: het schept verplichtingen.
    Het verkregen vertrouwen zal moeten worden vastgehouden en zo mogelijk worden uitgebreid.
    Ik zal mij blijven inspannen, pogen het vertrouwen niet te beschamen, op zoek gaan naar nieuwe web 2.0 toepassingen en het gebruik daarvan stap voor stap beschrijven.
    Dit alles met als doel “Het bevorderen van pc-gebruik in de les”.

    Herman van Schie

Geef een reactie

