Woordje van de voorzitter

Na twee keer Herman van Schie ontmoet te hebben was het nodig om een fanclub te beginnen. Een fanclub voor Herman van Schie die in een jaar tijd meer dan 100 webtools op een blog heeft gezet. Dan draag je iets bij aan het onderwijs!

Lid worden van de fanclub kost iets. Helaas, niet alles is voor niks. Het kost minimaal 1 tweet per maand over een blogpost van Herman van Schie. Controleren doen we niet, want iedereen mag geheel uit vrije wil lid worden van de fanclub.

Wilt u lid worden? Reageer hier of twitter met #HvSfanclub of stuur een berichtje naar @Sjaboepaan.

Over Erwin Klaasse

Mijn naam is Erwin en mijn hondje heet Jeroentje.

  1. roeline jochemsen

    Ik ondersteun dit initiatief van harte.. ik ben fan

  2. Fan van Herman van Schie? Ben ik al jaren! En nu ook formeel via deze fanclub!

  3. Herman Vermeulen

    Terechte actie! Herman’s ‘Verzamelde lesbrieven’ die ik ter leringh ende vermaeck en ter inzage in de docentenkamer had gelegd is al een paar keer door geïnteresseerde collega’s achterovergedrukt. Dat zegt genoeg. Met liefde print ik hem opnieuw uit. Een tweet per maand moet geen probleem opleveren gezien het tempo waarin nieuwe webtools geplaatst worden.

  4. Ik had me al opgegeven, maar ik zie me niet staan. Dus nog maar een keer . Bij deze!

  5. Bij deze word ik natuurlijk ook lid van Herman van Schie!

  6. Ook als pensionado natuurlijk nooit te oud om te leren en dus Hermanhooligan 😉

Geef een reactie

